Print Technologies - Padprint - Nr .1

Tampondruk

Tampodruk to przemysłowa technologia drukowania artykułów promocyjnych. Nadaje się szczególnie do drukowania mniejszych logo i motywów (do ok. 7 cm). Motywy mogą mieć maksymalnie 4 kolory, ale nie jest możliwe drukowanie płynnych przejść kolorów. Tampodruk nadaje się na artykuły promocyjne z różnych materiałów - metalu, szkła, plastiku, drewna, skóry, ceramiki. Ale nadruk na kubku nie może się oprzeć zmywarce.

  • Nadruk w określonych kolorach Pantone

  • Nadaje się do dużych serii od setek do tysięcy sztuk
  • Tani
  • Złożone powierzchnie mogą nie pozwalać na dokładne zalewkowanie
  • Umożliwia drukowanie tylko małych przedmiotów

  • Niższa trwałość

Print Technologies - Screenprint - Nr .1

Sitodruk

Sitodruk najlepiej nadaje się do drukowania artykułów promocyjnych o gładkich i płaskich powierzchniach, takich jak tekstylia, papier i torby plastikowe. Drukuje również na okrągłych przedmiotach, takich jak kubki reklamowe, artykuły papiernicze, butelki i nie tylko. Sitodruk nie nadaje się do pełnokolorowych obrazów z gradientami kolorów (na przykład fotografii). Sitodruk może drukować motywy do 8 kolorów. Specjalna procedura - tak zwana separacja - może symulować druk w pełnym kolorze.

  • Wysoka jakość i trwałe znakowanie

  • Świetliste i trwałe kolory

  • Niska cena przy większych zamówieniach

  • Nie pozwala na drukowanie na krawędziach tekstyliów lub przedmiotów
  • Nie drukuje na nierównych i chropowatych powierzchniach
  • Wyższa cena i dłuższy czas produkcji
Print Technologies - Laser engraving - Nr .1

Grawerowanie laserowe

Jedna z najtrwalszych technologii brandingu to precyzyjne i trwałe motywy grawerowane bezpośrednio na powierzchni reklamy. Dzięki temu motyw ma długą żywotność. Grawerowanie laserowe nadaje się do znakowania metalu lub metalizowanych przedmiotów reklamowych, drewna lub plastiku. Grawerowanie laserowe jest również możliwe na tekstyliach polarowych.

  • Wysoka trwałość
  • Długa żywotność

  • Dokładność szczegółów

  • Nie można wpłynąć na wynikowy kolor obiektu

  • Znakować można tylko wybrane materiały

  • Nie można grawerować na krawędziach przedmiotu

Print Technologies - Emboss - Nr .1

Tłoczenie

Tłoczenie to bezbarwna technologia znakowania elementów reklamowych wykonanych ze skóry, skóry PU, papieru lub tekstyliów. Wytłaczanie oferuje dwa warianty - tłoczenie na ślepo i tłoczenie folio. W przypadku tłoczenia na ślepo powstałe motywy mają nieco ciemniejszy kolor niż otaczający materiał. Motywy w barwieniu foliowym wypełnione są kolorową folią - najczęściej srebrną lub złotą.

  • Elegancko wyglądające motywy

  • Długa żywotność

  • Matryca jest wielokrotnego użytku. Kolejne zamówienie będzie tańsze !
  • Produkcja matryc zwiększa cenę mniejszych zamówień

  • Tłoczenie  "na ślepo" nie pozwala na określenie koloru przedmiotu
  • Wytłaczanie nie jest odpowiednie dla motywów z drobnymi szczegółami
Print Technologies - Embroidery - Nr .1

Haft

Haft maszynowy jest odpowiednią technologią do reprezentacyjnego znakowania odzieży firmowej i artykułów promocyjnych wykonanych z materiałów tekstylnych. Haftowane motywy mogą zawierać do 15 nitek w różnych kolorach. Dzięki swojej trwałości haft nadaje się również do znakowania odzieży roboczej. Haftując motyw na oddzielnym kawałku materiału, otrzymujesz aplikację - świetny gadżet promocyjny, który ludzie lubią nosić i przyszyć do ulubionej części ubrania, plecaka lub innych widocznych miejsc.

  • Reprezentacyjny wygląd
  • Trwałość mechaniczna
  • Długa żywotność
  • Ograniczony wybór kolorów nici do haftu
  • Duże motywy mogą być niewygodne w noszeniu
  • Wyższa cena za skomplikowane motywy
Print Technologies - Digital - Nr .1

Druk cyfrowy

Druk cyfrowy tekstyliów i artykułów promocyjnych oferuje wolną rękę w przygotowaniu motywów. Mogą być pełnokolorowe - na przykład fotografie - i rozciągać się do krawędzi tekstyliów lub przedmiotów. Nie wymaga skomplikowanych i drogich przygotowań  poprzedzających drukowanie, więc nadaje się również do mniejszych zamówień. Powierzchnia do druku cyfrowego może nie być idealnie gładka.

  • Motywy w pełnym kolorze

  • Druk na krawędziach przedmiotów i tekstyliów
  • Druk nawet na chropowatych powierzchniach

  • Nie ma możliwości zdefiniowania określonych kolorów druku

  • Możliwość nadruku tylko na 100% bawełnie
  • Wyższa cena za druk większych nakładów

Print Technologies - Doming - Nr .1

Doming

Doming to naklejka z nadrukiem cyfrowym. Kształt jest formowanya, drukowany i wypełniany żywicą epoksydową, która jest następnie utwardzana, aby zachować kształt. Zapewnia efekt 3D, rozjaśnia kolory, zabezpiecza naklejkę przed uszkodzeniami mechanicznymi. Doming sprawia, że drukowany motyw może być naprawde wyjątkowy.  Doskonale nadaje się również do znakowania tych elementów reklamowych, na których nie ma możliwości nadruku przy użyciu technologii bezpośrednich.

  • Nieszablonowy branding, który przykuwa uwagę
  • Nadruk w pełnym kolorze
  • efekt 3D
  • Naklejka jest mniej trwała niż druk bezpośredni
  • Można go łatwo usunąć z przedmiotu

  • Nadaje się tylko do gładkich powierzchni
Print Technologies - Ceramic Firing  - Nr .1

Wypalanie szkła i ceramiki

Bardzo wymagający technologicznie sposób znakowania elementów reklamowych wykonanych ze szkła i ceramiki. Używa kolorów dodatkowych, więc nie nadaje się do pełnokolorowych motywów i logo. Przedmioty wydrukowane przez wypalanie można myć w automatycznej zmywarce bez uszkodzenia wydrukowanych motywów.

  • Trwały nadruk na szkle i ceramice
  • Mozliwość zadrukowania całego obwodu filiżanki czy szklanki
  • Można myć w zmywarce
  • Używa drukowania w kolorze dodatkowym - nie można drukować motywów w pełnym kolorze

  • Wyższa cena
  • Dłuższy czas produkcji
Print Technologies - Stickers - Nr .1

Naklejka

W przypadku gdy nie ma możliwości zastosowania innej technologii brandingu możesz zastąpić nadruk na artykułach promocyjnych  naklejką. Możesz na nim polegać również wtedy, gdy potrzebujesz wydrukować niewielką liczbę elementów w krótkim czasie. Materiał, z którego wykonana jest naklejka, różni się w zależności od tego, czy przeznaczony jest do użytku na zewnątrz czy wewnątrz. Rodzaj zastosowanego kleju musi odpowiadać materiałowi, do którego jest przeznaczony.

  • Szybsza i tańsza alternatywa dla innych technologii brandingowych

  • Wiele powierzchni, na których można przykleić naklejkę

  • Niestandardowe kształty naklejek według własnych upodobań

  • Krótsza żywotność niż w przypadku innych technologii brandingowych
  • Mniej reprezentacyjna forma brandingu

  • Czasochłonna aplikacja

Print Technologies - Sublimation  - Nr .1

Sublimacja

Sublimacja to rewolucyjna technologia, która umożliwia nadruk w pełnym kolorze na artykułach promocyjnych, dla których inne technologie nie są dostępne. Ale przynosi kilka nowych ograniczeń. Najlepiej drukowac na powierzchni poliesterowej, w całkowiecie jednolitym kolorze, najlepiej białej. Sublimacja gwarantuje maksymalne zachowanie odcieni drukowanych kolorów.

  • Nadruk zdjęć w pełnym kolorze

  • Drukuj na dużych powierzchniach

  • Krótkie czasy produkcji
  • Trudno jest zachować dokładne kolory Pantone
  • Temperatury (200 ° C) podczas drukowania mogą zdeformować tkaninę lub przedmiot wokół obiektu

  • Druk tylko na poliestrze
Print Technologies - Sandblasting  - Nr .1

Piaskowanie

Technologia piaskowania nadaje się do znakowania elementów reklamowych wykonanych z ceramiki, szkła i metalu. Jest to bezbarwna technologia, która tworzy motywy na przedmiotach poprzez nadmuchiwanie drobnego piasku na szablon z pożądanym motywem. Nadaje się do znakowania kubków, szklanek lub metalowych butelek.

  • Długa trwałość znakowania
  • Subtelne i wysmakowane motywy

  • Nie możesz wybrać koloru motywu
  • Możliwe tylko dla mniejszych powierzchni (do 40 cm2)
Print Technologies - Fleece firing  - Nr .1

Wypalanie laserowe

Jedna z najtrwalszych technologii brandingu - precyzyjne i trwałe motywy wypalane bezpośrednio na powierzchni tekstyliów reklamowych: na bawełnie, skórze, dżinsie, diagonalu, mikrofibrze. Dzięki temu motyw ma długą żywotność. 

  • Wysoka trwałość
  • Długa żywotność
  • Jakość
  • Nie można wpłynąć na wynikowy kolor obiektu
  • Możliwośc zastosowania tylko na określonych materiałach
  • Drobne szczegóły nie mogą zostać wypalone